Löpning på 20 minuter

Som många andra gånger när jag säger att jag ska ge mig ut på en promenad slutar det med att jag springer.
Solen och plusgraderna lockade först ut mig och jag var inställd på en snabb promenad på kanske 3-4 km, men när jag hade gått en bit med hög musik i hörlurarna, så blev jag sugen på att springa. Så jag bestämde mig helt enkelt för att springa. Det gick bra till en början, men det blev snabbt glashalt att jag blev tvungen att gå.
Men jag varierade mellan att köra powerwalk och löpning. Jag var ute i 20 minuter. Det var iallafall skönt att komma ut i det fina vädret och den friska luften. Nu kan jag känna mig nöjd och glad över att jag överlevde utan att slå ihjäl mig.

När jag kom hem blev det ett päron och sedan hoppade jag in i duschen innan lunch. Idag bjöds det på makaroner, köttbullar och sallad. Ikväll ska jag in till en barndomsvän och umgås lite med henne.
Det ska bli jättetrevligt! Länge sen jag såg henne.

Imorgon satsar jag på ett pass på gymmet och på söndag blir det ett puls pass.


Kommentarer
Postat av: Emmelly

sv: :)

Tack så mycket =)

2012-02-24 @ 19:39:17
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0