Idag är gymmet min vän, 13:07

Hej!

Idag är det kanske inte världens bästa träningsväder, om du vill träna utomhus vill säga. Det regnar, men samtidigt är det väldigt halt, inge bra att springa då. Vi vill ju inte slå ihjäl oss.
Jag gick upp redan vid 9 imorse och gjorde mig en stor frukost bestående av amerikanska plättar med ytterst lite sylt och keso. Keso är ungefär lika gott som grädde, men mycket mycket nyttigare. Jag tog sedan en stund till att plugga lite smått farmakologi och körkortsteori. Men redan vid tjugo över 10 tog jag och min bror bilen in till gymmet. Väl på gymmet började jag med att köra 15 minuter på löpbandet som uppvärmning och sedan körde jag mycket armar och ben idag. Som avslutning körde jag 30 minuter på crosstrainern då man jobbar med hela kroppen. Jag körde lite intervaller, 30 sekunder snabbt och 30 sekunder långsammare tempo. Sedan utökade jag det till 60 sekunder snabbt tempo och 60 sekunder långsammare tempo. Sedan stretchade jag i 5 minuter.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan ta och käka lunch.
Hoppas ni har en bra dag! Ikväll ska jag umgås med några vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0