Idag är det inte min vilodag!!

Igår blev det iallafall en promenad med en vän, även fast det var min vilodag. Men det var så fint väder att jag ville ut och njuta av solen. Idag däremot är det inte min vilodag. Jag har nu suttit och pluggat en timme och ska strax äta lunch och sedan in till gymmet. Det blir först ett lugnt pass på gymmet och sedan ska jag köra puls passet. Jag ska verkligen köra slut på mig ikväll! Man vet aldrig när jag kan träna igen, nu när skolan börjar imorgon. Men jag ska iallafall försöka gymma en gång i veckan och sedan köra en gång på helgen.

Jag har inte tid att blogga just nu. Måste försöka komma något vart med plugget.
Men jag skriver mer sen. Det är sol idag igen, ut med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0