18:08 En onsdagskväll i september

Hejsan svejsan! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev på denna såkallade träningsblogg. 
Om jag ska vara ärlig så vet jag inte själv varför jag slutade uppdatera, men det kom väl antaligen någonting i vägen. Skolan troligtvis. Jag kände därför att det var dags att skriva ett inlägg för att ni ska bli uppdaterade hur mitt träningsliv går just nu. Det var nyss sommarlov och under 7 veckor på sommarlovet jobbade jag på Ericsson AB, där jag trivdes bra och hade grymma arbetskamrater. Jag har också tagit mitt körkort under sommarlovet, så träningen la jag verkligen åt sidan under lovet, tyvärr. Jag kanske sprang eller gick promenad någon enstaka gång, men det kan jag inte riktigt räkna som att träna. Träna är att träna regelbundet för mig. 
Nu när skolan har kommit igång, eller jag är just nu ute på 6 veckors praktik och är inne på min tredje vecka, så har jag även kommit igång med träningen igen. Vilket är hur kul som helst! 
Förra veckan var jag extra stolt över mig själv, eftersom att jag sprang 10 km två gånger!! Jag trodde aldrig att jag skulle orka, men det gjorde jag. Konditionen var det inga problem med, men däremot mina benhinnor....
De spökade och på grund av dom fick jag gå en del. Men andra gången jag sprang en mil, sprang jag under timmen vilket jag tycker är väldigt bra. Nu har jag tyvärr fått någon slags förkyldning, så nu ska jag ta det lugnt eftersom att jag åker över till England på söndag för att praktisera på ett Animal Rescue center i tre veckor. 
Jag ska försöka uppdatera denna blogg under min resa, men annars kommer ni att kunna hitta mig på en annan blogg som jag tänkte starta upp bara för min resa som alla mina vänner och familj kan läsa, och även ni! 
Den bloggadressen får jag återkomma med, för jag har ännu inte startat upp den. Men jag återkommer.
 
Nu ska jag sluta skriva för denna gång och gå och slänga i mig kycklingsoppa. PEACE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0