Musik gör träningen lätt!



Låten över är en grymt bra träningslåt enligt mig. Så fort denna spelas i hörlurarna, blir jag taggad och springer eller kör hårdare. Det är konstigt med musik, hur det kan göra så mycket. Man kan alltid hitta en låt som beskriver sina känslor just förtillfället. Just idag är jag på humöret som låten över beskriver. Träningssugen och lite danssugen faktiskt. 



Denna låt är en liten mer lugn och skön låt. Den passar perfekt om man vill ut och gå en lite lagom snabb promenad. Låten är med i en reklam och varje gång jag tittade på reklamen förut, så visste jag inte vad den här låten hette och jag tyckte så mycket om den. När jag sen hittade den på internet blev jag överlycklig. Det är en låt som spelas väldigt flitigt hemma hos mig.

Vad brukar ni lyssna på när ni tränar?
Vill ha lite ny träningsmusik. Musik som peppar en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0